2005-06-09

Nattbok!

Andreas Björsten är helt klart den aktivaste skribenten på denna Argus-blog. Han borde få ett slags pris som en av nätets flitigaste publicister.
Nu ger sig också den gamle redaktören Thomas C Ericsson ut på en mer aktiv (?) vandring på nätet genom att börja publicera sin "nattbok" i form av en blog. http://thomascericsson.blogspot.com
Här kommer jag att försöka skrapa fram lite texter, dagboksfragment, tankar om krocketsportens utveckling. Ungefär lika förvirrat och splittrat som vanligt med andra ord.

Det är bara att blunda & SE!

2 kommentarer :

Helena Looft sa...

Men va? Ska du överge bloggen redan? Men Andreas är som sagt den enda som håller ställningarna här. Jag vet inte vad det är med mig, men jag har så svårt att tycka. Det tycks ju redan så vansinnigt överallt ...

Thomas C Ericsson sa...

NEJ! Inte överge, men däremot skapa ett eget litet rum för noteringar som är av lite mer "privat" karaktär. Förhoppningsvis kan det ge lite mer fyr till Argus-bloggen, där jag fortsätter Alfabetsjakten. (Har i stort sett tänkt färdigt på F = Falkenland och G = Greider, det återstår bara att sätta fingrarna på tangentbordet).