2006-09-25

Ur djupen


Ja, årets bokmässa var rolig, för min del, och resulterade i en hel del vettigt i jobbhänseende. Jag var ju där för att bevaka kulturtidskriftsevenemangen för tidskrift.nu och det är ganska skönt att vara lite begränsad. Det kan annars bli svårt att välja vad man ska ägna sig åt, menar jag. Kjell och jag bodde på ett vandrarhem som låg långt åt skogen (Skogome) och var en del av ett ombyggt psyksjukhus (Lillhagen). Det mesta redaktörsjobbet sköttes i presscentret på mässan (när inte batteriet till Kjells dator tog slut eller sladden glömdes på vandrarhemmet). Jag har hunnit lägga ut lite artiklar på tidskrift.nu, men fler kommer under veckan. Bland annat ett "Alla var där"-reportage, förhoppningsvis. Bilden föreställer taket ovanför den mysiga fåtöljen i kulturtidskriftsmontern.

Inga kommentarer :