2014-10-09

en ytterst viktig litterär händelse, som jag kommenterar liggande


twittrar med början några minuter innan klockan ett



undrar om män i femtiårsåldern existerar på internet? ser bara frånskilda 35åringar överallt, sover de framför tvn nöjda med sina liv? eller

och där dök göran greider upp, nåja

jag ligger här och väntar på att det ska komma roliga saker om litteraturpristagaren, som blomman som skriker FEED ME! (i little shop of horrors)



inser förskråckt att jag KAN ha läst årets litteraturpristagare, eftersom jag gillar korta franska böcker

men då jag har ett Tallulahminne (don't remember names but I remember faces) så är jag inte helt spik på det


det var en bok om en medelålders uttråkad man som skulle resa nånstans


hans smala och uttorkade fru roade honom inte längre, och i hans kavajficka låg en pipa och brände



nuet i dessa korta böcker är aldrig så roligt som de mustiga tillbakablickarna, fast det är oftast roligast av kvinnliga författare


som vanan att använda undersärken till att torka sig efter utedass/pottbesök, den var fläckig efter veckans urineringar, dvs 1 särk i veckan

https://www.youtube.com/watch?v=gr8jhpq6YWs


och eftersom det ÄR hennes födelsedag idag lägger jag till den här ljuva visan



puss igen

Inga kommentarer :