2005-08-15

Ny sidoblogg

Jag började få skrivkramp på grund av avvägningen mellan privat och offentligt i bloggen. Därför har jag startat en ny sidoblogg under rubriken "Det privata blir personligt". Till att börja med publicerar jag i lugn takt några tidigare censurerade bitar från den sommar som snart har passerat, spånor från författarverkstaden (?) eller sånt som jag betraktat som alltför personligt för att stå i medias blick. Så nu lägger jag mig återigen en bit utanför. Vem bryr sig; eller hur?

3 kommentarer :

Helena Looft sa...

Jaha, nu har både TC och Andreas startat sidobloggar och då kvarstår frågan, eller, den är väl snarare mer aktuell än någonsin: Vad ska den här bloggen användas till egentligen? Man bör tydligen inte vara för privat i den i alla fall. Hjälp, Ola, Janne, vad håller vi på med egentligen?!?

Thomas C Ericsson sa...

En av blogg-pionjärerna lär ha sagt att; "This blogg isn't big enough for all of us!"
Det är väl bara att instämma. Argusbloggen verkar ha saggat ihop. Andreas är så flitig skribent att det dödar intresset och inspirationen hos de övriga gamla Argusarna.

Helena Looft sa...

Men TC, Andreas är ju för 17 den enda som har hållit ställningarna här! Har ni så stora egon att ni inte kan samsas skriftligen?!