2006-11-17

3 x Rågsved



7 kommentarer :

Thomas C Ericsson sa...

Vackra bilder Janne! Ren Poesi!

Thomas C Ericsson sa...

& idag fyller Ulf Lundell 57 år! Törs man säga grattis?

Helena Looft sa...

Du skulle bara våga, TC ... Men bilderna är jättefina!

Jonas Bergh sa...

Jag kanske har fel, dessutom vill jag inte hamna i onåd hos Helena, men jag chansar. Fyllde inte Uffe redan den tjugonde?

Thomas C Ericsson sa...

Jonas har rätt. Visst fyllde U.L. den 20/11. "Den onämnbare" släppte dock en live DVD 22/11 från sina konserter på Tyrol förra hösten. Skapliga låtar, men lite själlös konsert. DVD-formatet skulle kunna utnyttjas bättre, ex. Garbochocks live DVD från Debaser m.fl för ett par år sedan. Inkulderar ett par kuliga intervjuer m.m.

Andreas Björsten sa...

Någon som däremot fyller år den 22/11 är min ex-flickvän Carolin Evander, om jag inte är fullständigt ute och cyklar. Lustigt va? Hon har givit ut diktsamlingen "Jag ska bli president" på Författares Bokmaskin - ni ser hur trådarna går ihop - som faktiskt är väldigt bra, förutom de lite påfrestande, frekventa särskrivningarna då förstås. Betänk att tjejen var 17 år när dikterna skrevs!

Anonym sa...

Just det, Ulf Lundell fyllde den 20/11
och det är okej att gratta en man som förutom sin stora uppriktighet
också bidrog till att fylla Ship to Bosnias behov med en hel del gratiskonserter

Cheers!