2006-12-07

Förlåt

Från AKAY  I'm sorry
I'm sorry. Det finns nog mycket jag borde gjort annorlunda. Jag önskar jag hade bloggat oftare, tränat mer och oftare och givit folk komplimanger oftare. Det finns saker jag inte borde gjort, sagt eller tänkt alls. Det finns förstås också saker jag går omkring och funderar på... som jag skulle vilja göra - men ännu inte ens påbörjat... t ex som att göra en coolare rondellhund än den som nu står i »vår« rondell.

Här är några kreativa personer som g ö r nåt:

Läs mer om Akays I'm sorry och olika konstprojekt på akayism.org

Prova »Slumpad bild« på gatukonst.se eller gå till Banksy, en av föregångarna inom street art...

2 kommentarer :

Helena Looft sa...

Vi förlåter dig, Ola. Du bloggar ju så fint när du väl skriver något.

Gabrielle Björnstrand sa...

Förlåt är ett ovanligt ord.
Såg det skrivet av en gatukonstnär på en betongpelare och fick...ja, som en kort fotoblixt från en annan värld.

Jag säger inte för den skull att man borde använda det oftare.